onsdag 21 mars 2012

Onsdag - träning

mådde inte sådär jätte bra igår, men tog mig i kragen och åkte och jobba ändå! och jag kan ju säga att jag inte ångra mig för att jag gjorde det heller. vi hade det fasktiskt ovanligt kul på jobbet igår, vi personal som jobbade kväll igår och de boende. tiden tycker jag bara rann iväg med en jävla fart, så det var skönt. idag är det onsdag och jag är ledig så tänkte ta mig till alunda för att träna även Amanda hänger med, igen, roligt! idag är det skivstång - friskis och svettis. ser fram emot det, för nu är det inte långt kvar till sommaren så måste börja hård träna nu. tänkte även pröva på fotbollen igen på måndag och se hur jag känner för det. tröttna förut men nu känner jag helt annorlunda..

Just nu sitter jag och väntar på Amanda som snart inom en kort tid ska komma förbi, vi ska då åka till Östhammar och hämta hennes idrotts skor hemma hos hennes mamma och så sen åker vi vidare till alunda och taggar inför träningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar