tisdag 13 mars 2012

Akuten, usch !!

Var in på akuten inatt, pga av mina magkramper och så. Måste bara påpeka att det var första gången i mitt liv som jag själv "ligger" på sjukhus och jag var livrädd!!! Har fobi för sjukhus. Åkte in vid 1 och kom hem vid halv 4 ungefär så det gick fort, tack för det. Tack som fan till Nippe som ställde upp och körde mig trots att han skulle upp 5 och jobba. Duktig kille! Och även tack till Amanda som följde med och fanns där..

Aa jag har nu fått medicin, och som inte alla vet så kan jag icke svälja tabletter, så måste mosa och blanda ner i yoghurt, jag vet, sjukt mesigt! och jag kan ju säga att jag kommer bli magsjuk efter att jag tagit dom, dom är fan inte goda någon stans och jag har 9 av 10 kvar att ta och jag kan ju säga att jag höll nästan på att spy efter första. Ska ta morgon och kväll, i fem dagar, så det är bara att stå ut :/. ska nu upp och ta en till... Men ska nog fan prova att lyckas svälja ner denna hopplösa äckliga tablett och hoppas på att jag lyckas svälja halva iaf för tabletten är fan inte så stor och nästan för äcklig att mosa och "äta"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar