onsdag 28 mars 2012

Feber och sänghäng !

Blev 6 plagg ifrån gränby igår, gick på 900kr sammanlagt, kanon bra tycker jag! Bjöd även Amanda på mat och det gick på 169kr. Det jag köpte lägger jag ut här imorgon.

Idag har jag bara legat hela dagen nästan, var en snabbis till arbetsförmedlingen och vart hem en sväng och hämtat lite snå saker, men annars har jag nästan bara legat, tidigare idag hade jag 38,6 graders feber och för någon timme sedan 38,0 så det är på bättrings vägen.. Imorgon är det någon slags jobb mässa jag och Amanda ska gå på , tänkte vi, där möjligheten till ett jobb finns. Så det blir nog kanon bra sedan blir det bara att ligga och kolla på film och ta det lugnt om det inte blir bättre! Nu ska jag försöka sova, igen. Sätter på en film och myser ner mig iaf till och börja med! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar