måndag 19 december 2011

måndag den 19 december

vakna tidigt imorse med stirrande ögon, ni vet såhär jättepigg. tror det var pga ett sms jag hade fått och jag fick en chock.. i skolan gjorde vi inte så mycket, satt mest och prata betyg osv på lektionerna, sedan kom mamma och hämta mig, snällt av henne sedan sen jag kom hem har jag nästan bara pluggat. ligger nu i sängen och vilar lite innan jag ska hoppa in i duschen och göra mig klar och efter det lägga mig i sängen och plugga ännu mer, måste köra hårt nu ! på onsdag är det jul avslutning också sen lov, riktigt skönt. fast eftersom att jag har en tenta på religionen så blir det massa plugga för mig under lovet eftersom att jag har provet dagen innan skolan börjar, dvs 10 januari. så jag hoppas på det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar