fredag 23 december 2011

fredag, dagen före julafton !

jobbet gick bra, fick en liten julklapp också, så snälla dom är, älskar mitt jobb.. idag tycker jag ändå att tiden gick fortare än vad den brukar. för jobbar man eftermiddag/kväll tar allt sån mycket längre tid känns det som. men iaf när jag kom hem bytte jag bil. hämta upp Ewin och skjutsa henne till gimo där hon skulle träffa en kompis. sedan åkte jag hem och bara vila ! 

Idag är det dagen före julafton, vilket brukar vara riktigt segt, men jag tycker att tiden rinner iväg trotts att jag bara ligger här och kollar film.. men kan kanske vara för att man inte bryr sig lika mycket om julafton längre som när man var liten. aja jag vet inte. sen ikväll ska jag hämta fina Bella efter jobbet och sedan ta en fin liten runda ! ska även hinna rensa ur garderoben lite också tänkte jag, och ge lite till syster min. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar