tisdag 18 oktober 2011

Tisdagsmys med ♥

Var i skolan kvart i 9 idag, fast började 10.10 så jag och Rebecca gick till sofforna och la oss och sov i typ 1 timme, riktigt skönt var det! synd nog glömde jag min skoldator hemma och vi hade typ bara datalektioner idag, bra gjort Empan! efter skolan åkte jag hem till Lina för att få träffa Lina och Bella, vi var alldeles ensamma och  hade det mysigt i den gulliga lilla spök-kåken. vi gjorde super god mat, egen friterad kyckling, spagetti, sweet&chili sås, wook grönsaker, kokta till och med, och sist men inte minst ett glas vin. riktigt gott var det och mätt som satan blev man med, ändå satt jag och Bella och vräkte i oss chips och godis direkt efter maten och kolla på MTV! sen övningsköra hem och nu ligger jag i sängen, nyduschad och rena tänder redo för att slå på en film och sova, för imorgon ska jag upp tidigt, börjar 8 ;) suck ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar