söndag 23 oktober 2011

Kjelles nattklubb

Var igår hos Kumme på Kjelles nattklibb, det var rätt kul, och var sådär lagom mycket folk. vi lyssna på bra musik och hade det trevligt. sedan drog Jag, Johanna, Anton och Jimmie ner till Olandsbaren och tog en grogg och fick även en kebabtallrik så jag och Anton mumsa i oss, dela på. sen tog jag och några fler bussen till Östhammar och hamna där över natten, och imorse kom mammi och hämta mig då jag fick köra hem nu en sista gång innan intensivkursen. 

Bilderna från igår kommer upp senare ikväll eller imorgon när jag hinner, måste ju packa och plugga teori nu för imorgon bitti klockan 6 drar vi upp mot falun på intensivkurs och kommer hem två veckor senare! men datorn är med så kommer skriva här vad som händer och hur det går med allt, så är ni intresserade följ mig här dom två kommande veckorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar