lördag 21 april 2012

ursäkta för dålig uppdatering!

var en vecka sen såg jag nu, har haft lite mycket att göra så har inte haft tid. men jag ska berätta dag för dag vad som har hänt under veckan ..

Måndn 16 jobbade jag från 12.30 - 17.30, så det var ett kort pass sedan gjorde jag inte så mycket mer än att diska och städa osv.

Tsdag den 17 gjorde jag inget alls så finns nog inte att skriva om där..

Osdag den 18 skulle jag skjutsa Amanda till Solna/Stockholm för intervju av jobb, face2face. när vi kom dit blev även jag frågad om jag ville ha jobb osv och han bad mig komma på intervju därefter Amanda, så varför inte och så helt plötligt blir båda vi anställda. det var 32 som blivit intervjuade och 4 utan dom 32 skulle dom anställda och vi fick 2 platser utanför 4, utan utbildning och allt, så det var ju kanon för våran del!

Torsdag den 19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar