måndag 13 februari 2012

lördag - söndag

Lördag, Vakna vid 8 och var bakis sen fredag kvällen, blev lite mer än vad jag hade tänkt. men iaf kunde somna om och vaknar vid 12 igen och då hoppa jag in i duschen, sen skjutsa pappa mig till jobbet, så jag jobba från 13.30-22.00 efter det fixa jag till mig och gick därefter vidare till bowlan och mötte Bella och Amanda. vi hade det skoj och trevligt. fast kände fortfarande att jag var dålig, (fortfarande bakis) så tog det lugnt och drack inte en droppe.

Söndag, Ringer det en person med en jävla ångest klockan 8 och ber mig komma till gimo så jag tog bilen och åkte dit och pratade och umgicks. Åkte hem vid 6 för att det var middag, pappas hemgjorda chickenbits, riktigt gott. somna rätt tidigt efter som att jag först jobbar sen vart ute och somna typ 4-5 kvällen innan och blev väckt klockan 8, så sov 3-4 timmar ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar