torsdag 5 januari 2012

en trevligt onsdagskväll men tjejerna

hade riktigt trevligt igår tills jag märkte att jag blivit hackad av någon idiot. men strunt i det för nu har jag fått tillbaka allt igen! men igår kom Johanna till mig vid 6, så fixa lite och så och jag har beslutsångest om vad jag skulle ha på mig men fick hjälp av Johanna och allt blev bättre och gick så mycket fortare. innan vi han klart med smink och hår kom gulliga lilla Frida och hämta oss hos mig så vi slapp gå, lata Emelie, jotack! var ner en sväng på ica då också och köpte middag, en risifrutti så det ända jag åt på den dagen var två mackor till frukost och denna risifrutti, men det gick bra. efter ungefär 1 timme kom Cristo och Jim, då kom drickan upp och vi föra. tog bussen in sen och gick ut på krogen, det var så trevligt och roligt, mötte även upp Bella och Amanda där och fler fina tjejer och killar! tack för kvällen mina tjejer, ni är underbara :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar