söndag 4 september 2011

Lördag kvällen slutade jävligt bra!

Började med att jag tog bussen in till Östhammar för att möta Johanna och Jim, sedan föra vi lite och sedan drog vi till bowlan, fyfan vad roligt vi hade det var verkligen lyckat! vi dansa, drack och skratta stenhårt och kvällen var värd det bästa. blev bjuden på en hotshot också av en jätte snäll tjej, Emelie. och en drink av snyggingen "Basse" ;) imorse när jag vakna var det inte lika kul som igår kväll, vilken baksmälla säger jag bara, värsta på länge, mitt huvud håller på att explodera men det blir bättre och bättre efter varje coca cola glas jag dricker så det är ju bra, hihi! Mamma bjöd på pizza imorse också, riktigt gott med pizza om man är bakis, så det slutade ju bra idag ändå till slut! (y) 

Lite bilder från kvällen! ..












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar