fredag 26 augusti 2011

Nu är det fredag och äntligen helg!

Nu är det äntligen fredag, veckan har gått fort tycker jag och det har vart en bra vecka och väldigt slappt i skolan :) menmen, imorse blev väckt av både mamma och pappa samtidigt, dom försökte lura upp mig med att dom hade gjort jätte god frukost osv så gick upp sen fanns inget av det goda där .... haha, men fick skjuts av pappa till bussen så slapp gå, tack för det. skolan har som resten av dagarna varit slappt, sköt upp en lektion så fick sluta en till två timmar tidigare ist, riktigt skönt :) pappa kom och hämtade mig efter skolan och nu är jag hemma och ska snart packa ur min resväska som jag inte gjort än från grekland , har gått mer än en vecka nu, hihi upps! men sen blir det ta det lugnt och DUSCHA , fyfaaaan vilken fuktig luft det är nu, svettas ihjäl snart! :o men sen blir det föra hos kumme sen vidare in till krogen! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar